domingo, 17 de octubre de 2010

Estou além_António Variações_ versió català




ESTOU ALÉM

No puc dominar
Aquest estat d'ansietat
La pressa d'arribar
para no arribar tard
No sé de què fujo
Serà d'aquesta solitud
però perquè recuso
Qui em vol donar la mà

Continuaré buscant a qui jo em vull donar
Perquè fins a aquí jo només...

Vull qui
Qui jo mai vaig veure
Perquè jo només vull qui
Qui no vaig conèixer
Perquè jo només vull qui
Qui jo mai vaig veure
Perquè jo només vull qui
Qui no vaig conèixer
Perquè jo només vull qui
Qui jo mai vaig veure

Aquesta insatisfacció
no puc comprendre
Sempre aquesta sensació
Que estic perdent
Tinc pressa de sortir
Vull sentir a l'arribar
Ganes de anar-me
Per un altre lloc

Continuaré buscant el meu món, el meu lloc
Perquè fins a aquí jo només

Estic bé
On jo no estic
Perquè jo només vull anar
On jo no vaig
Perquè jo només estic bé
On jo no estic
Perquè jo només vull anar
On jo no vaig
Perquè jo només estic bé
On no estic

No hay comentarios: